[social] [social_icon link="https://twitter.com/BiznesMediaPR" title="Twitter" type="twitter" /] [social_icon link="https://plus.google.com/u/0/112258390240164553541/posts" title="google" type="google" /] [social_icon link="https://www.facebook.com/BiznesMediaPR" title="Facebook" type="facebook" /] [/social]
O nas

BIZNESMEDIAPR

Szybki kontakt:

BIZNESMEDIAPR.pl
Grupa Adventure Media
47-400 Racibórz
ul. Stefana Batorego 7/2 III p.
tel. 32 724 28 84
tel./fax.: 32 417 01 70
e-mail: biuro@adventure.media.pl

Popularne posty

Branża podłogowa w pandemii, czyli podsumowanie 2020 roku

0

– Miniony rok był trudny, pełen niepokoju. Duża część sprzedaży odbywała się zdalnie. Rok 2020 pokazał, że nasza branża ma możliwości istnieć i rozwijać się w takim systemie pracy – tak oceniają poprzedni rok eksperci marki Chapel Parket.

Miniony rok bez wątpienia na długo zapadanie w pamięci – całkowity lockdown w obliczu COVID-19 był zaskakujący i nieprzewidywalny. Jednak to także rok przyspieszonej transformacji cyfrowej, nowych wyzwań i szybkości działania. I choć wiele branż, w tym turystyka czy gastronomia, notowało ogromne straty, budownictwo oraz dziedziny pokrewne wyszły z tej sytuacji dość obronną ręką.

Trudny rok…

W trakcie narodowej kwarantanny wiele osób miało czas na zaplanowanie małych zmian we wnętrzach, remontów a nawet budowy domu. Poza tym planowane inwestycje były realizowane. – Miniony rok był trudny, pełen niepokoju. Duża część sprzedaży odbywała się zdalnie, za pomocą internetu, rozmów telefonicznych, telekonferencji, dosyłaniu próbek etc. Rok 2020 pokazał, że nasza branża ma możliwości istnieć i rozwijać się w takim systemie pracy. Inwestycje prywatne pomimo obostrzeń były realizowane zgodnie z założeniami inwestorów. Były co prawda nieco opóźnione w czasie, ale finalnie zostały zrealizowane. Natomiast spadek zanotowaliśmy w sektorze inwestycji komercyjnych takich jak biurowce, hotele, pensjonaty, restauracje – ten sektor zatrzymał się praktycznie całkowicie, a był to dla naszej firmy dość spory udział w sprzedaży rocznej. Z kolei zaplanowane rewitalizacje obiektów sakralnych czy muzealnych były z powodzeniem realizowane w 2020 roku. – komentuje Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket.

Najpopularniejsze produkty

Firma Chapel Parket Polska od lat uchodzi za synonim stylizowanych podłóg i systematycznie ugruntowuje swoją pozycję w sprzedaży podłóg z serii premium. Dębowe podłogi dostępne zarówno w formie litej jak i warstwowej od lat cieszą się dużą popularnością. Bogata paleta barw, różne sposoby wykończenia czy dostępne selekcje drewna umożliwiają wybór podłogi „skrojonej na miarę”. – Jodła klasyczna – Harringbone – to materiał, który cieszy się u nas bardzo dużym powodzeniem. Od kilku lat zauważamy trend powrotu do klepek. Aczkolwiek deski w dalszym ciągu stanowią chętnie wybierany materiał. – dodaje Sebastian Kos. Warto podkreślić, że najczęściej wybieraną opcją są podłogi w materiale inżynieryjnym, które z powodzeniem można montować na ogrzewaniu podłogowym.

Plany na najbliższy rok

Rok 2021 rozpoczął się niepewnie, jednak z nadzieją na choć częściowy powrót do normalności. Eksperci marki bardzo ostrożnie wypowiadają się na temat planów na najbliższy czas – Chcemy w dalszym ciągu, pomimo trudnej sytuacji, wzmacniać pozycję marki na rynku krajowym. Ponadto zamierzamy kontynuować działania marketingowe i sprzedażowe oparte na modelu online. – dopowiada S. Kos. Zaplanowane realizacje i systematyczna sprzedaż to z priorytetowe kwestie.

Pandemia koronawirusa sprawiła, że rok 2020 był inny niż wszystkie. Najważniejsze stało się zdrowie, poczucie bezpieczeństwa i stabilizacja. Ten zaskakujący i trudny czas nauczył wielu szukania nowych rozwiązań i stawiania nowych wyzwań. Nowo rozpoczęty 2021 rok jest, jak żaden wcześniejszy, pełen niepewności.

Share.

About Author

Comments are closed.