3 książki, które pozytywnie wpłyną na Twoją karierę

3 książki, które pozytywnie wpłyną na Twoją karierę

Niezależnie od tego, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, czy doświadczonym profesjonalistą, te trzy książki pomogą Ci w pozytywnym rozwoju Twojej kariery. Są one pełne pomocnych wskazówek, inspirujących przykładów i motywujących cytatów. Są też świetnym sposobem na przemyślenie swojego podejścia do pracy i życia.

Think and Grow Rich

Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, inwestorem, czy osobą, która chce osiągnąć sukces, przekonasz się, że Think And Grow Rich zawiera kilka przydatnych spostrzeżeń. Filozofia książki opiera się na przekonaniu, że sukces jest osiągalny poprzez jego wizualizację. Think and Grow Rich to dzieło o charakterze seminalnym, jedna z najpopularniejszych książek samopomocowych wszech czasów. Zawiera 13 zasad, które poprowadzą Cię do upragnionego celu.

Autorem książki jest Napoleon Hill, amerykański pisarz i ekspert od stosunków społecznych w administracji Wilsona podczas I wojny światowej. Później został doradcą prezydenta Franklina D. Roosevelta w latach 1933-1936. Był również częścią ruchu nowej myśli, który promował przekonanie, że ludzki umysł może osiągnąć wszystko.

Książka jest bestsellerem i sprzedała się w ponad 70 milionach egzemplarzy na całym świecie. Jest to dzieło duchowe, co oznacza, że uczy Cię, jak zmienić swój sposób myślenia i stać się bardziej pewnym siebie – ta część materiału jest zaczerpnięta ze strony medycynakobieca.pl. Dowiesz się również o potędze pozytywnego myślenia.

Jedną z najważniejszych zasad książki jest to, że musisz włożyć całą swoją energię w osiągnięcie zamierzonego celu. Napoleon Hill stwierdza, że możesz osiągnąć wszystko, na co nastawisz swój umysł.

Kolejną zasadą jest to, że musisz mieć jasny i zdefiniowany cel. Jest to ważne, ponieważ można dać się nabrać na to, że okazja to nieszczęście. Jeśli nie masz jasnego celu, łatwo jest się rozproszyć od celu i nie osiągnąć go.

The New Rules of Work

Niezależnie od tego, czy szukasz nowej pracy, czy chcesz podnieść jakość swojej obecnej, The New Rules of Work może pomóc ci dokonać lepszego wyboru. Książka ta wyjaśnia znaczenie wartości i zachęca do zastanowienia się nad tym, czego oczekujesz od swojej pracy. Posiadanie dobrze zdefiniowanego zestawu wartości może pomóc ci zdecydować, czy dane stanowisko będzie pasowało do twojego stylu życia.

Zasady pracy mogą pomóc w stworzeniu bardziej harmonijnego miejsca pracy. Formalne zasady pracy są ważne dla ochrony firmy przed odpowiedzialnością, ale mogą również pomóc w utrzymaniu pozytywnego środowiska pracy. Podczas tworzenia tych zasad należy uwzględnić pracowników. Będą oni bardziej skłonni zgodzić się na nie, a to pomoże Ci uniknąć problemów w przyszłości.

Nowe zasady pracy to zestaw kluczowych idei, które można omówić w trakcie procesu orientacji lub onboardingu. Można się nimi również podzielić z kandydatami podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Jedną z najważniejszych nowych zasad pracy jest zasada zarządzania sobą. W tym modelu ludzie przejmują zadania, którymi wcześniej zajmowali się inni, takie jak rozwiązywanie problemów. Model ten wiąże ze sobą umiejętności techniczne i podejmowanie decyzji, ale także skupia się na zwinności i zdolności adaptacyjnej.

Nowe zasady pracy są w dużej mierze oparte na badaniach. Jednym z kluczowych ustaleń było to, że okres przydatności do spożycia dyplomu czteroletniej uczelni jest w Dolinie Krzemowej krótszy niż pięć lat. Oznacza to, że firmy muszą zmienić swój sposób myślenia, aby pozostać konkurencyjne na rynku. Muszą nauczyć się adaptacji i ciągłego zwiększania produktywności swoich pracowników.

Pivot: The Only Move That Matters is Your Next Move

Korzystając z najnowszych badań nad tym, jak dokonać udanego pivotu, Jenny Blake przedstawia wnikliwy przegląd wielu zmian w karierze, których możesz dokonać. Pivoting to proces, który polega na podwojeniu tego, co już osiągnąłeś, lub wypełnieniu luki między tym, czego chcesz, a tym, co obecnie robisz.

Pierwszy krok w tym procesie obejmuje ustalenie, czego chcesz. Można to osiągnąć rozmawiając z obecnymi współpracownikami, prosząc o opinie lub po prostu skanując sieć w poszukiwaniu możliwości.

Kolejny krok obejmuje poszukiwanie najlepszego dla Ciebie dopasowania. To może być zmiana pracy lub może obejmować podejmowanie nowych klientów w ramach istniejącego biznesu. Może to być tak proste jak nowy kurs online lub może być tak złożone jak stworzenie zupełnie nowej marki. Kluczem do udanego pivotu jest gotowość do przyjęcia zmian.

Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, czego chcesz, jest zadanie sobie pytania, czego naprawdę chcesz. Im więcej odpowiesz na to pytanie, tym bardziej uświadomisz sobie, do czego tak naprawdę jesteś zdolny. Będziesz również w lepszej pozycji, aby zidentyfikować wszelkie mocne i słabe strony w swojej obecnej sytuacji. Być może będziesz też w stanie zidentyfikować nowe mocne strony, których jeszcze nie odkryłeś. Dzięki temu będziesz mógł zrobić większy plusk.

Kolejny krok w procesie obejmuje identyfikację najlepszego sposobu wdrożenia nowo znalezionej wiedzy. Może to być tak proste, jak wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi, albo tak złożone, jak nawiązanie nowego partnerstwa biznesowego.

Kod zaufania

Pomimo tego, że kobiety są lepiej wykształcone niż kiedykolwiek, wciąż pozostają w tyle w świecie pracy. Dzieje się tak zwłaszcza w środowiskach zdominowanych przez mężczyzn. Kod pewności siebie to książka, która może pomóc kobietom odnieść sukces.

Książka skupia się na nauce o pewności siebie i na tym, jak kobiety mogą zwiększyć swoje szanse na sukces w miejscu pracy. Autorzy oferują wiele wykonalnych zaleceń. Przedstawiają również studia rzeczywistych przypadków.

Autorzy są ekspertami w tej dziedzinie. Mają bogate doświadczenie badawcze i pisarskie. Mają również doświadczenie w dziennikarstwie telewizyjnym. Są współautorami bestsellera New York Timesa na temat przywództwa kobiet.

Pewność siebie definiuje się jako działanie nawet wtedy, gdy się boisz lub jesteś zdenerwowany. To także podejmowanie działań mimo prawdopodobieństwa porażki. Autorzy sugerują, że prawdziwą miarą pewności siebie nie jest sposób, w jaki o niej myślisz, ale sposób, w jaki faktycznie działasz.

Autorzy oferują kilka wskazówek i strategii, aby zwiększyć pewność siebie. Zalecają podejmowanie działań, gdy jesteś zdenerwowany, a także wspominają stare powiedzenie: „Nie wierz we wszystko, co czytasz”.

Pewność siebie to umiejętność, której można się nauczyć. Autorzy sugerują wypróbowanie różnych pomysłów, aby znaleźć ten właściwy dla siebie. Książka wspomina również o korzyściach płynących z porażki. Zamienia postawy na namacalne zachowania, a także zachęca kobiety do uczenia się na błędach.

Radykalny kandor

Praktykowanie radykalnego kandoru to ważna umiejętność dla menedżerów. Uczy ludzi, jak być bardziej efektywnym i rozwijać lepsze relacje. Pomaga również poprawić produktywność i morale.

Radykalny kandor polega na udzielaniu szczerych, konkretnych informacji zwrotnych swojemu zespołowi. Pomaga im to w doskonaleniu się i przyczynia się do tworzenia lepszego świata. Pomaga również budować zaufanie między menedżerami a członkami ich zespołów.

Ramy Radykalnego Kandoru opierają się na czterech zasadach. Zasady te to: troska o osobę, bezpośrednie stawianie wyzwań, definiowanie relacji oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych.

Praktykowanie radykalnej szczerości wymaga od menedżerów osobistej troski o członków zespołu. Wymaga również, aby kierownicy stawiali swoim zespołom bezpośrednie wyzwania. Wspaniali szefowie jasno określają oczekiwania i wyjaśniają, jak ważne jest udzielanie informacji zwrotnej.

Radykalna szczerość działa najlepiej, gdy troska i wyzwanie są zrównoważone. Ważne jest, aby od razu zająć się nieporozumieniami i pomóc ludziom zrozumieć, dlaczego jesteśmy szczerzy. Im bardziej ktoś czuje, że może Ci zaufać, tym bardziej prawdopodobne jest, że posłucha Twojej rady.

Dzielenie się prawdą pomaga budować zaufanie między menedżerami a członkami ich zespołów. To zaufanie zwiększa produktywność, podnosi innowacyjność i skutkuje imponującymi wynikami zespołu. Im dłużej członek zespołu czuje, że może Ci zaufać, tym bardziej prawdopodobne jest, że przyjmie Twoją pochwałę i będzie otwarty na informację zwrotną.

Kiedy dajesz informację zwrotną, upewnij się, że jest ona możliwa do zastosowania. Informacja zwrotna, która nie jest możliwa do zastosowania, nie jest pomocna i może doprowadzić do tego, że ludzie zamkną się w sobie lub przyjmą postawę obronną.

Mistakes I Made at Work: 25 Influential Women Reflect on What They Got Out of Getting It Wrong

Zdobycie egzemplarza książki Mistakes I Made at Work: 25 Influential Women Reflect on What They Got Out of Getting It Wrong at Work nie jest łatwym zadaniem. Ta książka to lektura obowiązkowa dla każdego w świecie pracy, ale szczególnie dla pań w pewnym wieku. Książka zawiera jedne z najlepszych rad i wskazówek od wspomnianych 25 kobiet. Ta książka może nie jest lekarstwem na wszystkie nieszczęścia związane z pracą, ale książka na pewno sprawi, że poczujesz się lepiej w tej sytuacji. Dodatkowo na pewno dowiesz się czegoś nowego o swoich rówieśnikach i współpracownikach, co jest dobre dla Ciebie i dla nich. Ta książka jest idealna dla każdego, kto chce poprawić swoją grę, a także dla każdego, kto chce zarobić więcej pieniędzy. Niezależnie od tego, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem college’u, czy doświadczoną panią karierowiczką, z pewnością dowiesz się czegoś nowego o świecie pracy. Książka ta jest również świetną okazją do naprężenia swoich mięśni networkingowych i połączenia się z siecią kobiet, które mają wspólną ciekawość co do tajników miejsca pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót na górę