Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT

Twórcy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” doskonale wiedzą, jak ważna w dzisiejszych czasach jest wysokiej jakości żywność. Dlatego też tak istotne jest jej promowanie. Mimo, iż program promocyjny oferuje swoim laureatom bogaty pakiet działań promocyjnych, jego organizatorzy nie spoczywają na laurach. Już od lipca bowiem, rozpocznie się kampania wizerunkowa „Doceń polskie” w TV POLSAT NEWS.

Propagowanie wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku oraz ich wytwórców to cel, który od początku działalności Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” przyświeca jego organizatorom. Oceną zgłoszonej żywości zajmują się specjaliści, zawodowo związani z żywnością oraz technologią żywienia. Oni właśnie tworzą Lożę Ekspertów i to oni podejmują decyzję o przyznaniu certyfikatu jakości „Doceń polskie”.

Na laureatów programu czeka szeroki wachlarz działań promocyjnych, z których mogą korzystać do woli. Począwszy od wykorzystania godła „Doceń polskie”, profesjonalnych zdjęć produktów, promocji w mediach, jak i na blogu poprzez konsultacje ze specjalistą Centrum Znakowania Żywności, publikacje w kwartalniku Doceń Dobre Wiadomości na współpracy z Agencją PR kończąc. W związku z tym, aby pakiet promujący rodzimych producentów jeszcze poszerzyć twórcy programy postanowili rozpocząć kampanię wizerunkową w TV POLSAT NEWS.

– Od lipca do września, przed każdą emisją programu AGROPASJA (jak i po jego zakończeniu) wyświetlany będzie billboard sponsorski programu “Doceń polskie”! Dzięki takim działaniom rodzimi producenci żywności, którzy zdecydują się na udział w programie, jak i jego laureaci, mogą liczyć na większą rozpoznawalność, samego Godła, jak i oznaczonych nim produktów, na rynku! Zachęcamy do oglądania, a także do zgłaszania swojego udziału w lipcowej certyfikacji żywności! – informuje Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. – Nie ukrywam, że to dla Nas, jako organizatorów, niezwykle ważne, by zapewnić laureatom programu, czyli polskim producentom wysokiej jakości produktów spożywczych, rozpoznawalność. Chcemy doceniać ich ciężką pracę i zaangażowanie jakie wkładają w produkcję swoich wyrobów – dodaje M. Bielski.

Program Agropasja przenosi swoich widzów w świat wsi zarówno nowoczesnej, jak i tej prosto z marzeń. Ponadto przedstawia on nowe trendy i technologie w rolnictwie, a także pasje mieszkańców terenów wiejskich. Widzowie mają okazję to podglądania pomysłów na biznes na wsi, nietuzinkowych hobby, które mogą stać się źródłem dochodu, jak również sposobem do osiągnięcia sukcesu na rynku rolno-spożywczym.

Agropasja pokazuje ludzi, którym się to udało. Tych, dla których pasja, a właściwie agropasja – stała się sensem życia. Program czasami przenosi widzów w świat magicznego piękna wsi, ogrodów, a innym razem przypomina zapomniane smaki tradycyjnych polskich wiktuałów. Nawiązuje do przeszłości, ale także wskazuje nowe trendy i technologie, możliwości rozwoju, pozyskiwania dotacji i znalezienia swojego miejsca na ziemi i na rynku rolno-spożywczym.

Program jest emitowany nieprzerwanie od 2014 r. i od samego początku może się pochwalić kilkuset tysięczną rzeszą stałych, wiernych widzów. Jest nadawany na antenie POLSAT NEWS oraz POLSAT NEWS 2. Dostępny jest również na platformach ipla oraz YouTube.

Emisja premierowych odcinków programu Agropasja: niedziela, godzina 16.30.